fredag 18 september 2009

Helg

En veckas ledighet går fort, det är redan fredag och Marcus är ledig idag så för oss börjar helgen redan idag. Emil sov till nio idag, det ni! Max sov till åtta så jag ska inte klaga, Marcus har inte lyckats ta sig ur sängen än:-) Det blir en tur till stan för storhandling idag sen får vädret avgöra vad vi hittar på i eftermiddag. Det blir nog en tur till Lindex också, fick 30% på ett barnplagg och ett damplagg... Ikväll ska jag på fest med "gamla" jobbet, gruppfest hemma hos Ullis med mat och lite lekar. Ska bli kul med en sista fest ihop!

Annars har vi inte så mycket planerat i helgen, vi ska försöka måla klart garaget så vi slipper det nästa vecka. Det är ju bara att inse att det inte går att måla när barnen är hemma, de vill gärna vara med och det slutar med färg överallt. Jag och barnen åker nog iväg en dag och hittar på något så får Marcus måla i lugn och ro. Någon som vill ha besök av mig och barnen i helgen?

Nähä, nu ska jag försöka få ur Marcus ur sängen så vi kan komma iväg. Ha en härlig helg alla!

2 kommentarer:

La Madre Que Los Pario. sa...

Ha en trevlig helg.

Therese sa...

Nu ska vi inte ha barnen hemma i helgen, annars hade ni jättegärna fått komma hit! Kanske vi kan ses någon helg framöver?
Kram!