torsdag 10 september 2009

En dag kvar

Så, nu är det bara en dag kvar... känns vemodigt, spännande och fy vad jag kommer att sakna jobbakompisarna! Det känns lite tomt att inte träffa dem varje dag. Men jag får ju nya, så det löser sig väl. Det ska också bli skönt med lite ledigt, hela nästa vecka är jag och barnen hemma. Det behövs efter denna veckan; elfel, trasig gräsklippare, lagad ruta, tvätta, måla, vabba, baka inför kalaset på lördag osv. Ikväll ska jag baka en smarrig morotstårta till min grupp, jag har ingen möjlighet att baka till hela företaget. Sen ska jag ladda mentalt, för jag tror att det blir lite jobbigt imorgon. På lördag blir det två kalas, först här hemma för Max, sen åker vi till Alvesta och firar söta, goa Emelie.

Dags att börja baka:-)

4 kommentarer:

Anne Karlsson sa...

Hej Ulle! Hoppas det går bra idag. Sista dagen på jobbet och allt. Förstår att det känns vemodigt man tillbringar ju mycket tid med sina arbetskamrater så är det bara. Det blir säkert jättebra på nya jobbet. Ha det så bra kram

Therese sa...

Ser fram emot det bakade imorgon :)

Honungspojkens mamma sa...

Hej!

Tack för att du skriver så otroligt fint om min lilla Honungspojke...

Och hoppas att du kommer att trivas på ditt nya jobb.

Kram

La Madre Que Los Pario. sa...

Hej gumman.
Hoppas att du fár en rivstart pá ditt nya jobb.
Du kommer att fixa det.
Bamse kram