söndag 8 november 2009

då blev jag arg och irriterad

Vi var i simhallen efter jobbet i fredags. Jag och Max gick in i duschen innan vi skulle in i äventyrsbadet. Vi står där och duschar i lugn och ro när det plötsligt kommer fram en kärring (rent ut sagt) och talar om för mig att man ska ta av sig badkläderna när man duschar och att det är bra om man lär barnen det! Jag blev förbannad, vi hade precis stigit in i duschen och jag är alltid jättenoga med att duscha innan, så jag sa till henne: oroa dig inte för det du! Det gör jag inte säger hon, men det är ju bra om barnen lär sig. Lär du dina barn så lär jag mina... Inte fan talar man om för en vilt främmande människa hur de ska duscha eller vad de ska lära sina barn! Grrr... sånt gör mig såååååååå irriterad!

3 kommentarer:

La Madre Que Los Pario. sa...

Himmla tant!

Therese sa...

Håller med, usch där hade jag också kunnat bli förbannad!

camilla sa...

Vilken j-a kärring!
Kan se dej framför mej...
Hade också blivit as förbannad!

Kram Syrran