fredag 13 november 2009

Semesterdag

Idag har jag haft semester, skönt! Jag och Max lämnade Emil hos Krister strax efter lunch, sen åkte vi till lasarettet och gjorde en hörselkontroll. Det gick hur bra som helst, Max hör bra så det är inget konstigt med det. Efter det åkte vi upp och hälsade på på mitt gamla jobb, det var så kul att träffa alla igen. Också fick jag se den nya baren, matsalen och resten av utbyggnaden, hur fint som helst:-) Men jag ångar inte att jag bytte jobb, det var nog det bästa med att hälsa på och få det bekräftat. Max hade mycket spring i benen när vi var där men det gick bra, jag mutade honom med ett besök i godisbutiken...

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej,

Táck för senast! Det var kul på Huseby. Jag hade 2 jätte trötta ban i fredags morse.. men det gick jätte bra.
mamma och pappa mutade dej också när du varliten.... he he he
Kram syster yster