söndag 7 juni 2009

Fest igår

Det blev en konstig fest igår... Vi kunde inte vara på Ekna, det var för blött för det. Istället så var vi i Öhr, IFK Öhr har en klubblokal som även är dagis. Helt perfekt, kan jag säga. Barnen var ute och lekte hela kvällen och jag och Marcus kunde slappna av, allt var väl inhängnat:-) Det var jättetrevlig och god mat, jag körde så jag höll mig till vatten. Det tråkiga var att min ena morbror blev biten rätt illa av en hund, så han fick åka raka vägen till akuten. Det gick förhållandevis bra, vi träffade honom idag men samtidigt så är det verkligen så att man aldrig kan lita på en hund! Efter det så blev det inte riktigt samma sak, men jag kan säga att Emil har nog aldrig haft så kul. Han märkte inte av vad som hände och mina kusiner, jag har ett antal, lekte och busade med honom hela kvällen. Helt perfekt!

Idag gick jag till Östregård en runda och kollade in sortimentet, samma gamla vanliga:-) Skulle behöva ett bord till datorn som Max ska ha men jag hittade inget. Ibland har man ju tur när man går dit men inte idag. Nu är det snart dax för sängen, det är en fullmatad vecka framöver...

1 kommentar:

Camilla sa...

Hello,

En jätte bra fest. Synd att det blev lite konstigt på slutet.

Barnen sa att det var den bästa fest de varit på någonsin! Ett perfekt ställe att vara på för barnen. (Och deras föräldrar..)

Milla