fredag 4 november 2011

Följetongen Telia

Jag kan meddela att följetongen Telia avslutades idag. Förra fredagen ringde en kille från Telias specialistsupport och meddelade att de skulle skicka ut en tekniker, teknikern ringde i måndags och meddelade att felet var fixat. Idag ringde specialistsupporten igen och de har gjort mätningar i veckan som visar att allt fungerar som det ska och det har det gjort. Teknikern hade bytt ut en bit kabel som inte var ok... detta tog dem 2,5 månad och X antal timmar i telefonkö! Vi får 1600 kr i kompensation, vilket jag ändå tycker är ok, men tänk vad mycket tid och godwill de hade tjänat om de hade fixat detta direkt. Ni är ju ändå ganska många som följer bloggen och som får veta vad jag tycker om Telia:-) Nu hoppas vi att det fungerar som det ska framöver och att tiden i Telias telefonkö är förbi!

2 kommentarer:

Telia sa...

Hej!

Jag heter Marcus Haglund och jobbar på Telia Kundservice. Vad skönt att ärendet äntligen är avhjälpt och att dina tjänster fungerar som de skall.

Vi hoppas också att de kommer att fortsätta fungera utan problem.

Ha en riktigt bra helg!

Med vänlig hälsning
Marcus Haglund
Telia Kundservice

Anonym sa...

Så klart att Telia inte har tid med service... de kommenterar bloggar om sig själva .....

Mamma